15 maja 2017

#48. Shigatsu Kin

Hejka!

Tu Wasza wiecznie leniwa, czasem zabiegana i (jak zawsze) różowiutka Bunneary! Piszę do Was po krótkiej/długiej przerwie (zależy od punktu widzenia :P), by oznajmić Wam, że 12 maja o godzinie 17 wystartowało panfu.me! Oczywiście nie obyło się bez masy błędów w grze, ale dzisiaj jestem skłonna stwierdzić, że większość z nich została naprawiona i można "pykać" w Panfu bez przerwy ;)
Niestety, muszę Was uprzedzić, że nie znajdziecie mnie szukając "Bunneary". Podczas zakładania konta, prawdopodobnie zaznaczyłam płeć męską i moja panda Bunneary była chłopcem. Nie jest to żadna tragedia, ale przyznam, że chciałam się poubierać w fajne stroje dla dziewczyn, a będąc pandą- chłopcem nie jest to łatwe zadanie :P
Dzisiaj rano założyłam konto o nazwie ShigatsuKinx3 i właśnie pod taką nazwą będziecie mogli mnie znaleźć na nowym Panfu. Dlaczego taka nazwa? Kin to moja ksywka wśród znajomych (Kineł, Kinuś, Kinełek), a KawaiiKinx3 to mój nick w grze League of Legends. "Shigatsu" zaś, to moje przyszłe nazwisko po Japońsku :D (jeżeli chcecie wiedzieć skąd wziął się przydomek "Kin", śmiało pytajcie).
No...to chyba byłoby na tyle. Wstawię Wam jeszcze zdjęcie swojej postaci, aby dać Wam jednak wyobrażenie, jak Bunneary wygląda z zupełnie nowiutkim nickiem na Panfu:

Nio, zdjęcie wstawione. Teraz możecie życzyć mi powodzenia, bo o 13:30 (jest 12:12) mam egzamin ustny z języka polskiego. Błagam o (przynajmniej) te 75%!

EDIT 15:46
Polski na 100%!!! 

Mój temat

Wasza (dalej taka sama) Bunneary!

3 komentarze: