1 października 2018

#49. Żyję?

Hej!

Odpowiadając na pytanie z tytułu posta - żyję! Mam się całkiem nieźle, aktualnie szukam sobie pracy, nie studiuję...dobra, tyle z tej prywaty :v
Jeżeli chodzi o Panfu, nie gram już w tę grę. Ba, nawet nie wiem, czy w tej chwili działa jakakolwiek gra "panfupodobna" (np. panfu.me). Najzwyczajniej w świecie nie mam na to chęci, co nie wygląda zbyt fajnie, gdy czyta się to na blogu poświęconym właśnie Panfu :c
Ponad rok temu odkryłam na nowo pasję sprzed 10 lat - gry w tematyce Króla Lwa. "Za moich czasów" (kiedyś były czasy, teraz nie ma czasów) RPG tego typu były tworzone na blogach (głównie na platformie blog.onet.pl, rzadko na bloggerze) i w internetach aż roiło się od Lwich Stad, w których dzieciaki (czyt. "my", "gracze") notorycznie prowadziły między sobą rozmaite intrygi, wojny, zawierały sojusze, tworzyły związki...no, stwierdzenie, że powiewało tam nudą, co najmniej mijało się z prawdą. Teraz tego typu blogi już nie istnieją. Zostały jednak zastąpione forami i fora, na których ludzie wcielają się w zwierzęta/ postaci z anime/ potwory itp., itd. to strzał w dziesiątkę. Sama udzielam się na jednym z nich (jestem współautorką) - KLIK. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, serdecznie zapraszam. W bannerkach mamy reklamy różnych innych for - każdy może znaleźć coś dla siebie.

Wybaczcie, że piszę w tak chaotyczny sposób, ale staram się sklecić ten tekst w miarę szybko :P Wracając jeszcze na chwilkę do Panfu, jakiś czas temu (09.09.2017r) stworzyłam ubranie Shining Vanilla jako "projekt" na standardowym modelu Pandy. Dziwnie to brzmi, ale jak zobaczycie, od razu będziecie wiedzieli, o co mi chodzi :D
Tadaaa

Na bazowej postaci Pandy-dziewczyny zrobiłam projekt stroju mojej OC - Bunneary jako magicznej dziewczyny...Pandy :P

No, to chyba byłoby na tyle. Zareklamuję się jeszcze, a co! Macie tu mojego DeviantArta - dość często wrzucam tam swoje prace (głównie KLowe edity). 


To do następnego posta!
Wasza Bunneary <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz