22 stycznia 2017

#47. Niestety, jeszcze nie "Wreszcie!"

Witajcie!

Łał, ale ostatnio nadrabiam z postami! Pewnie Was też trochę to dziwi, prawda? Nagły powrót Bunneary jest spowodowany powrotem Panfu, to już chyba nie takie dziwne ;) Niestety, dzisiaj na oficjalnym fanpage'u nowego Panfu (panfu.me) został zamieszczony wpis o przesunięciu daty otwarcia. Nie będzie to 28 stycznia, a 18 marca. Cóż, trochę będziemy musieli jeszcze poczekać.
Myślę jednak, że dobrze im to zrobi. Pozwoli to wyeliminować tych nieprawdziwych fanów, którym zwyczajnie nie będzie się chciało czekać :P (mam nadzieję, że wśród nich nie będzie mnie, w końcu jestem znana ze swojego słomianego zapału D: )
To chyba byłoby na tyle. No, mogę Wam się jeszcze pochwalić, że pisałam do Panfu, że z chęcią byłabym moderatorem czatu. W końcu spełniam ich wszystkie wymagania ^^ w Panfu grałam 7 lat z przerwami, mam prawie 19 lat, Skype posiadam (bodajże jak większość ludzi), gramatykę oraz pisownie chyba opanowałam :P No i dogadam się po angielsku, a to też raczej ważne. Może mi się uda, trzymajcie kciuki ;)

A! No i żeby post nie był taki krótki, macie rysunek, nad którym cały czas pracuję:
Od lewej: Sparkling Rosemary, Shining Vanilla, Shimmering Cinnamon, Blazing Chilli, Dazzling Saffron, Glaring Ginger (ta wysoka) i Glittering Licorice (najmłodsza).

Najgorsze jest to, że mam wszystkie stroje już wymyślone, ale brak mi pomysłu na kolory niektórych pań :/ Na przykład mała Licorice...nawet nie wiem jaki ma mieć kolor podstawowy. Myślałam o niebieskim lub lawendowym, ale lukrecja (licorice) kojarzy się głównie z czarnym, bo lukrecjowe żelki są właśnie w takim kolorze :P  no i nie mam koloru dla Sparkling Rosemary. W jej przypadku też myślę o lawendowym, bo kwiaty rozmarynu są takie...no ale litości, przecież nie zrobię ich wszystkich fioletowych :P Jakby ktoś miał pomysł, to może mi go podrzucić. Jeżeli nie wymyślę nic innego, to z pewnością rozważę ^^

Do następnego wpisu!
Wasza znów kolorowa Bunneary ;)

1 komentarz:

  1. Piękny obrazek! Nie mogę się doczekać nowego Panfu i jeśli będziesz miała ochotę, będziemy mogły się zgadać ;D Przy okazji - zapraszam również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń