18 stycznia 2017

#46. Wreszcie!

Witam!

Z ciekawości postanowiłam odwiedzić swojego bloga po tej kilkumiesięcznej przerwie i co widzę? Komentarz użytkowniczki Antheine, którego treść zwyczajnie zwaliła mnie z nóg. Panfu powraca. Nareszcie my, dzieciaki '90 i '00, które wychowały się na tej grze, doczekaliśmy się całkowitego powrotu naszego ulubionego uniwersum! Od razu zaczęłam robić research i wychodzi na to, że 21 stycznia lub 28 stycznia (waham się, bo nie jestem do końca pewna. Piszę do Was na gorąco ^^') będziemy mogli znów zagrać na Panfu :)
Kurczę, mam wyczucie troszkę, bo kilka dni temu zaczęłam znowu rysować magiczne pandy, tym razem wszystkie w pełnym składzie. Dzisiaj za to weszłam na bloga i zastałam niezwykle miłą niespodziankę.

Podsyłam Wam link do PANFU.ME oraz ich Facebooka . Mam nadzieję, że gra zostanie uruchomiona już w tę sobotę, bo po prostu nie mogę się doczekać ;)

PS: Co do rysunku, jestem w trakcie tworzenia. W następnym poście postaram się wrzucić (obiecuję :D)
Do zobaczenia na panfu.me!
 
Bunneary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz