21 października 2016

#45. Magical Pandas - rysunków ciąg dalszy.

Siemanko! 
Udało mi się narysować dwie kolejne magiczne pandy ^^ (całkiem duży sukces, zważywszy na to, że moja wena poszła gdzieś w las parę dni temu). Pierwsza z nich ma kolory brązowe, pomarańczowe i białe, a druga- niebieskie, seledynowe i żółte (i brązowy jako kolor futerka ^^).
Pozwólcie, że je Wam przedstawię:

Simona Blake; 18 lat; pracuje na magazynie sklepu spożywczego w Mieście; niezdarna, ma dosyć słabą pamięć, jednakże jest bardzo odważna i wbrew pozorom- silna; znana jako "Lśniąca Gwiazda, Shimmering Cinnamon"

Shannon Funainen; 14 lat; uczy się w Szkole Podwodnej; dziecinny lekkoduch, ale za przyjaciółmi jest w stanie wskoczyć w ogień; znana jako "Oślepiająca Gwiazda, Dazzling Saffron"

No i znana Wam już żółto-fioletowa panienka:
Bunneary Fukunda; 18 lat; pracuje jako dziennikarka gazety "Panfu News"; często niepoważna, bywa rozkojarzona, ale potrafi wziąć sprawy w swoje ręce; znana jako "Błyszcząca Gwiazda, Shining Vanilla*"
(*Vanilla to odniesienie do imienia Bunneary. Po japońsku imię to przeczytamy "Baniri", a słowo "Vanilla" zostanie odczytane jako "Banira" ze względu na specyficzny japoński alfabet, w którym nie istnieją literki "V" i "L". Się wycwaniłam, co? :3)

Hehe...zrobiłam z siebie magiczną pandę, a co :D Jak się bawić, to się bawić. Kurczę...nie lubię tego wrażenia, że mój strój jest najładniejszy spośród wszystkich. Nie wiem, czy tak jest naprawdę, ale na pewno nie chciałam, żeby tak wyszło (więc mi to wybaczcie).
Nie mam pojęcia, czy stworzę z tego jakąś historię. Są na to marne szanse, bo mam słomiany zapał do wszystkiego (co widać po częstotliwości wrzucanych postów), a i mam trochę ograniczony czas. Jestem w 3 klasie liceum i wypadałoby jednak na ten rok jakoś się przyłożyć do nauki :D (zwłaszcza jak się olewało poprzednie lata). No i do tego dochodzi prawo jazdy (uważajcie, Bunny zaczyna jeździć...), więc na serio, czas mi się ograniczył :P  Postaram się jednak wstawiać co jakiś czas posty, może nie raz na tydzień, ale przynajmniej raz na kilka miesięcy :D
W następnym poście postaram się wrzucić resztę pandziochów, oczywiście jeśli uda mi się je wszystkie narysować. Pamiętajcie, że się staram, tylko nie zawsze mi wychodzi ^^

Więc...
Do napisania!
Bunneary

3 komentarze:

  1. Mnie się 1st najbardziej podoba (Simona B.) więc Ci się wydaje...
    ~~~~~~~~~~~~~~

    Tym razem kartki z podpisem na pewno się NIE są wklejone :P
    ~~~~~~~~~~~~~~

    Ty kończyć szkołę,a inni zaczynają (:/[to życie i przeżycie])
    ~Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię ^^ Nie, kartki nie są wklejone, tym razem bardzo wyraźnie i dokładnie to zaznaczyłam...wiesz, żeby przypadkiem ktoś sobie tak nie pomyślał, bo przecież te rysunki wyglądają zbyt bosko bym je narysowała :D Oczywiście robię sobie jaja. Po prostu jestem bardziej ostrożna, bo miałam już kiedyś sytuację, kiedy ktoś próbował "wcisnąć" mi, że ukradłam czyjeś prace (ale to stare dzieje).
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Wow, nie spodziewałam się nowej notki na tym blogu. Wiadomo, że mało kto jeszcze pisze przez zamknięcie Panfu. Niemniej cieszę się, że postanowiłaś nie opuszczać czytelników. ^^
    Twoje rysunki są śliczne i nie mogę się doczekać, aż wstawisz kolejne.
    Co do tematu zamknięcia Panfu, ostatnio odwiedziłam blog Świat Damka - możliwe, że gra zostanie przywrócona! Pracuje nad nią mniejszy (pięcioosobowy) zespół, poza tym dostępne będą tylko dwa serwery - angielski i niemiecki. Otwarcie jest planowane na 21 stycznia, miejmy nadzieję, że rzeczywiście przywrócą Panfu! :3
    Link: panfu.me
    Wpis (aktualizowany):
    http://swiat-damka.blogspot.com/2016/12/nowe-panfu.html?m=1

    Swoją drogą... mam nadzieję, że w wypadku otworzenia gry polski serwer jednak kiedyś powstanie. W końcu duża część osób, które lajkują chociażby fanpage na fb, to Polacy (a jak na razie chyba nie za wiele osób wie o planach wznowienia Panfu).

    Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń