13 października 2016

#44. Trzeba ożyć!

Witam! ;)

Ostatnio coś naszło mnie na Panfu. Weszłam więc na bloga, zobaczyłam, że mam zaległe rysunki (obiecane Wam) do nadrobienia...i zaczęłam rysować. Nie mam bladego pojęcia, czemu akurat coś takiego, ale w sumie chyba mi się to podoba :D
Niech Wam się nie wydaje, że ta kartka z moim podpisem jest wklejona, to magia zdjęcia robionego kotletem. A, no i zdjęcie jest wysłane z messengera na facebooka na kompie (taki trick, kiedy nie chce mi się wrzucać zdjęcia z telefonu na kompa- zdjęcie wysyłam sama do siebie :D)

No, oprócz Panfu, zachciało mi się ostatnio rysowania magicznych dziewczyn (ang. "magical girls") i chyba popełniłam coś...dziwnego. Taka sobie magiczna panda, obrończyni sprawiedliwości w Panfu ^^ Cóż, może kiedyś nadejdzie taki dzień, kiedy taka oto jedna z magicznych pandzich bohaterek będzie musiała stawić czoła złu, które zagrozi niewinnym mieszkańcom Panfu. Może...
Z ciekawości weszłam na panfu.pl i teraz sama strona jest "pobugowana". Nie mam już wątpliwości, że to koniec tej gry. To było do przewidzenia już ponad trzy lata temu, kiedy to czat został wyłączony (mam nadzieję, że nie się nie pomyliłam w datach...kiepska jestem w zapamiętywaniu :v). No niestety...może jeśli narysuję więcej magicznych pand, to uda im się uratować naszą wyspę? Nie patrzcie na mnie krzywym wzrokiem, to zawsze coś! :P (wcale nie mam już opracowanych projektów reszty postaci, co to, to nie)
Wybaczcie mi, że tak długo zwlekałam z notką. Przyznam się bez bicia, nie chciało mi się rysować i pisać. Teraz korzystając z tego, że są chęci- są i rysunki. Na dniach wrzucę pozostałe prace. I od razu zaznaczam: nie ma możliwości, że tego nie zrobię. Już mam te rysunki pozaczynane, to nie będę ich już takich biednych i niedokończonych zostawiać. Może nawet opiszę te dziewczyny? ^^
Myślę, że już nawet teraz możecie zgadnąć, kim jest tak naprawdę ta żółto-różowo-fioletowa czarodziejka ;) (taka podpowiedź: magicznym dziewczynom z większości anime zmieniają się całkowicie kolory włosów, oczu itp.)

Dobra, przekonałam sama siebie, żeby wstawić zdjęcie innej, magicznej pandy (muszę przestać je tak nazywać >.<), która jest w trakcie tworzenia. Znaczy się, mam gotowy jej szkic, poprawiony już długopisem, ale zepsułam go, więc rysuję to jeszcze raz. 
Od razu widzę, że nogi są do poprawienia...

No, także to chyba wszystko. Wszystko wstawię w następnym poście. Obiecuję, tym razem na serio :P
Do następnego posta!
Bunneary

4 komentarze:

  1. No nie wierzę, ktoś jeszcze żyje i pisze posty! Btw świetny wpis :3 Pozdrawiam Marti225 bądź Martysia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, mam się całkiem nieźle ^^! Dzięki i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. ...aka rox21

    Hejo!
    Gdzieś widziałem coś a la to, ale nie wiem gdzie, ponadto nie odróżniam tego typu rzeczy :$ No, a poza tym to fajnie i świetnie. Często rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z chęcią bym zobaczyła takie rzeczy, bo nigdy nie widziałam pand z Panfu jako Magical Girls, a uwielbiam te klimaty :D
      Ogólnie to wzoruję się na seriach mang lub anime (lub innych produkcjach) typu "Sailor Moon", "Pretty Cure", "Mermaid Melody" itp. Co do rysowania, rysuję niemal codziennie ;) najczęściej na lekcjach w szkole i są to zwykłe bohomazy, ale zdarza mi się walnąć jakiś porządny, pokolorowany rysunek (nie mówię też od razu, że ładny ;)). Ale ogólnie to rysuję prawie cały czas. Nie wyobrażam sobie dnia bez nabazgrania czegokolwiek ^^

      Usuń