2 lutego 2016

#43. Ciekawe odkrycie

Hejka Pandy!

Obiecałam Wam w poprzednim poście jakiś rysunek. Cóż, jestem właśnie w trakcie tworzenia, więc póki co nie mogę się nim z Wami podzielić ^^'
Wpadłam dzisiaj na ciekawe odkrycie (dzisiaj- przed sekundą) wchodząc na oryginalne panfu.de, a mianowicie chodzi o to, że po założeniu nowego konta na tej stronie...gra przekierowuje nas do samouczka! Normalnie wchodzimy do gry i rozmawiamy z Maxem w nowo-tworzącej się chatce :)


Niestety zawiera to pewien haczyk (nie wiem, czy dzieje się tak u wszystkich). Gra "buguje" się po poleceniu dwukrotnego kliknięcia na mapę, kiedy Max każe nam skoczyć w dane miejsce. Po skoku Max przestaje nam tłumaczyć kolejne kroki z samouczka i nie jesteśmy w stanie go ukończyć. Co ciekawe, na polskim Panfu ten trik nie działa. Owszem, da się założyć nowe konto, ale po logowaniu się, gra nie ładuje się dalej. 
Spróbujcie założyć nowe konto na niemieckim Panfu i dajcie znać co do samouczka :)
W następnym poście zamieszczę prace, a tymczasem

Pozdrawiam serdecznie
Wasza Bunny ;)

2 komentarze:

  1. Wczoraj założyłam konto na niemieckim Panfu, przeszłam cały samouczek i mogę normalnie grać. Na angielskim, jeszcze zanim je zamknęli, było to samo, ale po pewnym czasie się odbugowało. Jak na chwilę obecną, u mnie niemieckie już działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to super. Koniecznie muszę spróbować jeszcze raz z tym samouczkiem. Dziękuję Ci za komentarz ;)
      ~Bunneary

      Usuń