12 lipca 2014

#38. Spotkania nadszedł czas! :D

Siemka wszystkim! ;)

Wiem, że długo nie pisałam, a przecież "jestem aktywna"...to za sprawą zielonej szkoły, która odbyła się na początku czerwca i szybkiego poprawiania ocen ^^'
Teraz jednak jestem i mam dla Was parę niespodzianek ;)

Po pierwsze, Damianek30k z bloga Panfu-Świat Damka zainteresował się wspólnym spotkaniu na Panfu z dawnymi "panfowiczami" i zorganizował już miejsce i czas owego spotkania. Jakiś tam wkład w to spotkanie mam (xd), więc i ja publikuję u siebie te informacje:


PAMIĘTAJCIE! ;)

Druga sprawa jest taka, że znów mam dla Was rysunek i parę foteczek, a chociażby z wczorajszego Dnia ZP ;) 

Zmieniłam swój look, wyglądam teraz jeszcze dziwniej xD

I wszyscy mówią "Hejoo" ;)

Parę dni temu udało mi się nawet spotkać Fineasza1998r! *-* ;)

Mam nadzieję, że pandy ujawnione na moich fotkach wyrażają zgodę na publikowanie ich wizerunku i nicków ^^;

No i został jeszcze rysunek:
Przyszłam tu, by SING FOR YOU! ;D

Ok, to by było na tyle. Pamiętajcie o spotkaniu!! ;)

Do napisania!
Wasza Bunneary

12 komentarzy:

  1. Ojej :D Co ja robię na tym zdjęciu xD
    Chciałem się jakoś z Tb dogadać przez ten szybki chat, no ale się nie dało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś famous, co poradzisz? ;>

      Usuń
    2. Przecież nie jestem :c
      Tak wczoraj przeglądałem wszystko z Panfu i wszystko mi się przypomniało, te osoby, wydarzenia aż łezka w oczach stanęła, że nie można cofnąć czasu :/

      Usuń
    3. No widzisz ;x sama chciałabym cofnąć czas, by znów móc ujrzeć czatujące pandy, wpisy na Polskim(!) Blogu Panfu w naszym języku i ogólnie te eventy ;c Szkoda tego, no ale co poradzisz?

      Usuń
    4. Nie tylko wy chcecie cofnąć czas bo ja też ;D

      Usuń
  2. Boshe. >-< Niech kto zgadnie jaki miałem nick na panfu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze takie pytanie, czy jest możliwość, abyśmy wspólnie poszli na dyskotekę i zatańczyli taniec "Disco"? Chciałbym zdobyć osiągnięcie za to, bo akurat tylko tego mi brakuje :/

    OdpowiedzUsuń