29 maja 2014

#37. Pozdrowienia z Englisha :d

Siemka! ;D

Ciężko jest pisać bloga o wydarzeniach z gry, w której nie ma żadnych wydarzeń ^^'
Ja jednak postaram się sprostać temu zadaniu i piszę! Ot tak, bo mam ochotę xD

Dzisiaj postanowiłam sprawdzić stan swojej pandy na Angielskim Panfu, ale to co zobaczyłam...
Tego uczucia się nie da opisać! Tętniące życiem Miasto, w którym wszystkie pandy ze sobą czatują. No po prostu marzenie :)
Fajnie by było, gdyby i nasze Miasto się zapełniło, albo chociaż Plaża, czy cokolwiek innego.
Miejsce jest nieważne (a przynajmniej pozostaje do ustalenia ;)). Najważniejsza jest data. Czego? Pierwszego spotkania dawnych "Panfowiczów" na Panfu! :D
Pora trochę ożywić ten nasz serwer i te nasze wspomnienia z nim związane. Dlatego, jako organizatorka, pytam Was, czytelnicy, kiedy i gdzie mogłoby się to odbyć?
Jeżeli w komentarzach podacie terminy, ja wybiorę najbardziej odpowiedni, jeśli zaś nie będzie żadnych komentarzy, sama znajdę jakiś termin, napiszę o nim w następnym poście i spróbuję w jakiś sposób rozpowszechnić.
Musimy się kiedyś zebrać i znów zacząć odwiedzać Panfu, bo bez czatu też się da, tylko trzeba CHCIEĆ! ;)

Ok, o swoim pomyśle już napisałam. Teraz pora na jakieś ciekawe (lub mniej ciekawe xD) fotki i jeden rysuneczek, taki prezent dla Was ;))

Tak wyglądam i taką noszę ksywkę na Angielskim Panfu ;))

To super uczucie móc znowu popisać *-* Polecam, warto :)

A to mój koślawy rysuneczek z Painta i kolorowany w Gimpie xD
(tytuł: "Cosmic Skirt")

No, wszystkim się już z Wami podzieliłam. Piszcie komentarze, co do daty spotkania i oczywiście...
...do napisania ;D
Wasza Bunneary

7 komentarzy:

  1. Witaj Bunny ;) Mógłbym pomóc w organizacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł Bunny *-*
    ~ Hermiona84

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Też będę mogła przyjść? Super pomysł! A tak w ogóle to tęsknie za tobą xD Nwm nawet czy mnie pamiętasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunny mam sprawę a mianowicie czy twój email: lavenderpv@op.pl nadal jest aktywny? Bo chciałbym ci coś na nim napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, wciąż jest aktywny ;) i ja również, jak widać :D
      Co do Twojego poprzedniego komentarza: no jasne! :DD

      Usuń
  5. http://swiat-damka.blogspot.com/2014/07/moj-przyjaciel-spotkania-nadszed-czas.html

    OdpowiedzUsuń