27 kwietnia 2014

#36. Mały powrocik :3

Siemanko! ;)

W ostatnim poście napisałam "Do napisania w przyszłości". Jak widać, nie była to odległa przyszłość ^^
Piszę do Was, gdyż w piątek 25 kwietnia postanowiłam odwiedzić swoją starą chatkę na Panfu. Jak się okazało, był wtedy dzień ZP. Zostałam na troszkę dłużej, pobawiłam się w przebieranki, na nowo umeblowałam chatkę i....no i tak wyszło, że będę wchodzić na Panfu częściej :)

I być może niedługo wrzucę jakieś prace plastyczne (i nie tylko ;d) związane z pandami ;3  
Póki co, trzymajcie screeny z mojej piątkowej zabawy w meblowanie i przebieranki xD


Japońsko <3 
(tak wiem, że większość z tych elementów dotyczy kultury chińskiej, ale nie było więcej japońskich mebelków ;-; )

Ok, no to serdeczne Pa Pa! ;)
Bunneary

4 komentarze:

  1. Fajnie, że powracasz. Lol i tak sporo tych mebli masz xD.

    ~Panfu_rox21

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jednak nie odchodzisz. :))
    ~ Hermions84 (Hermi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tego, że zostaję :D Nie mogłabym odejść ;)

      Usuń