24 lipca 2014

#39. Wspomnienia ze spotkania :)

Siemka! ;>

Nadszedł czas na krótką (lub nie ;d) relację z wczorajszego spotkania z dawnymi "Panfowiczami"!
Od samego początku tego wydarzenia byłam niezwykle zdziwiona tym, jak wiele osób przyszło, by wspólnie spędzić czas i powspominać stare czasy! ;)

Na samym początku zebraliśmy się na Plaży, by później potańczyć trochę na Dyskotece i by zmierzać na wspólne zwiedzanie całego Panfu ;>

Oczywiście mam dla Was mnóstwo fotek z większości spotkania:
 
Wspólne plażowanie c;

"Mwahahaha!"

"Mwahahaha!", lecz tym razem w Barze Piratów ;)

Odwiedzamy chatki!!! U Anioleki ;)

 U Finna ;d

U mnie! :D (nigdy wcześniej nie miałam aż tylu gości *-*)

Jeszcze raz Bar ^^

 No i ja się tutaj żegnałam z całą gromadą (wypadło mi coś ważnego i mogłam być tylko do 19:45 ;x)

Ogólnie całe to spotkanie wspominam ŚWIETNIE i liczę na to, że jeszcze kiedyś odbędzie się podobne ;)
Do następnego postu!
 Wasza Bunneary

3 komentarze: