3 czerwca 2015

#41. Stęskniłam się

Witajcie!

Jak sam tytuł posta mówi: stęskniłam się za Panfu! Stęskniłam się za Wami, za blogowaniem, za graniem od rana do wieczora...no i za tą cudowną dziecięcą atmosferą! Weszłam dzisiaj na Panfu i odwiedziły mnie dzisiaj dwie, dość ciekawe osobistości ;) Zabawa w mojej chatce (nawet mimo braku czatu) była przednia ;D


Serdecznie dziękuję pandom, które sprawiły mi taką miłą niespodziankę! <3

Cóż...w sumie to wszystko, o czym chciałam Wam napisać. Chciałam po prostu "pochwalić się" krótką chwilą spędzoną w chatce i chyba powiadomić Was, że żyję ^^'
Jeżeli jeszcze kiedyś wejdę na Panfu, to z pewnością napiszę o tym posta, no i postaram się wrzucić jakiś rysunek ;)
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie!
Bunny

6 komentarzy:

  1. Bunn, miło, że jeszcze żyjesz, ale to chyba powoli koniec... na Panfu został jeden serwer...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zostawią chociaż ten jeden serwer... Strasznie smutno by mi było, gdyby Panfu całkiem zniknęło. Czasami wchodzę tak i wspominam, jak to było 5 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, aż nie wierzę, że komuś chciało się wejść jeszcze na mojego bloga i zostawić koma :o Serdecznie Wam za to dziękuję :3
    Co do Panfu, no cóż...to przykre, że tak wspaniała gra, którą setki dzieciaków (w tym także my) oblegało każdego dnia i nie raz serwery były przepełnione...masakra, bo np. ja bardzo chciałabym, żeby moje dzieci (jeśli kiedykolwiek będę je mieć, ale to już inna sprawa xD) grały w właśnie taką grę grę, jaką jest i było Panfu :/
    No nic...póki co, mogę to skomentować tylko w taki sposób :P i wybaczcie, że piszę z anonimka, ale nie chce mi się logować ^^'
    ~Bunneary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć...jednak udało mi się zalogować xDD (potwierdzenie autorstwa powyższego komentarza :3)

      Usuń
    2. Na Angielskim Panfu powrócili czat. Gra tam masa Polaków ;).
      Jeżeli chcesz to możesz przeczytać u mnie na blogu.

      Usuń
    3. Już biorę się za czytanie i postaram się wchodzić! :D Mam tam konto o nazwie xGekkouOdorikoPL (jak kiedyś o tym pisałam ;) ), więc w razie czego- wiecie kogo szukać ;>

      Usuń